Jak mogę śledzić przesyłkę?

W momencie zakończenia realizacji zamówienia klient otrzymuje na podany adres e-mail informację o wysyłce wraz z numerem listu przewozowego. Wpisanie tego numeru w odpowiednim miejscu umożliwia sprawdzenie statusu przesyłki.

 

Status przesyłki nadanej za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD można śledzić TUTAJ

Należy wpisać numer listu przewozowego.

 

Status przesyłki nadanej za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL można śledzić TUTAJ

Należy wpisać listu przewozowego, wybrać opcje: przesyłka krajowa.

 

Status przesyłki nadanej do Paczkomatu InPost można śledzić TUTAJ

 

Status Paczki Pocztowej można śledzić: TUTAJ

Należy podać nr przesyłki, bez znaków interpunkcyjnych.

Brak możliwości śledzenia przesyłek listowych.

 

UWAGA – często status zamówienia jest widoczny na stronie przewoźnika dopiero w godzinach popołudniowych.

Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Akceptuj Więcej informacji Odrzuć